10.04. kolmapäev (mercredi)

 Tänane päev oli omamoodi huvitav. Hommikul hakkasime tegema kanamaja. 



Sellest pidi saama lahkumiskingitus ühe kolleegile, kes pensionile siirdub. Väidetavalt kuulub kingikomplekti ka kana. Kanamaja materjaliks on osb plaat. Majal on üks uks, kaks trellitatud akent (mitte sissemurdmise vaid väljamurdise tõkestamiseks), seinad, põhi ja katus. Et pensionär saaks oma lemmikust pudulojust reisule kaasa võtta, on katusel ka käepide. 


Päris lahe kingiidee! Seda muidugi Matt ei teadnud, kas kingituse saaja elab eramajas või korteris. Kingitud kana korteris pidama hakata oleks vist tõsine väljakutse noorele pensionärile!
Kuna eile jäid plaanitud intervjuud ära, siis tehti need täna.
Noor soravalt inglise keelt kõnelev ajakirjanikupreili küsitles meid algul ilma videota ja siis tegi meie mõlemaga ka video intervjuu. 

Kertul õnnestus see kenasti, mina kiilusin mingil ajal täitsa kinni. 


Ma võin ju kõva mees olla, kuid kaamera ees hakkasid põlved ja lõug värisema ning oskasin suure pingutamise peale ainult oma nime ja vanuse öelda ja seda, et on tore olla Prantsusmaal.
Vahepeal käisime töökoja ülemusega linnale kuuluvas aiandis, kuhu töökoda hakkab varsti mingeid kaste tegema. Tal oli vaja mõõte võtta ja detaile aiandi ülemusega täpsustada. Päris äge aiand oli.


Lillelapsele kohaselt postitan ühe lille pildi ka. Ma päris kindel ei ole selles, mis lillega on tegu, aga vist on ülane (ülased ju õitsevad aprillis).


Pärastlõunal küsis Kertu, et kas ta võib treimist õppida. Matt oli lahkesti nõus ja tegi talle korraliku praktilise õppe selles.


 Kuna mul midagi teha polnud ja olen varasemalt oma elus vähemalt kaks vidinat juba treinud, tundsin, et sobin Matti kõrvale juhendaja abiks.


Kertu küll nimetas minu õpetust rohkem targutamiseks, aga jäägu talle tema arvamus. Kunagi ehk meenutab tänutundega minu tarku nõuandeid.

Ühe mänguasja tegin veel eile. Iga asja valmimisel on vaja see spetsialisti poolt kontrollida ja testida. Täna spetsialist Kertu testis, kas jupid on õiged ja kas minu tehtu ka kenasti kokku käib. Mõnda kohta pidin natuke saega lihvima, ja valmis ta oligi! Nagu on näha allolevatel piltidel, käib see kenasti kokku ja lahku ka




Mina seda ise kokku ei oska panna, kuid olen näinud, kuidas Kertu  ja prantslased seda teevad ning võin mõõduka tasu eest selles osas soovijatele õppetunni teha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Proloog ja saabumine 17.03. Jüri ja Kertu

22.-24.03. reede, laupäev ja pühapäev - Kertu ja Jüri

30.03 - 1.04 laupäev (samedi), pühapäev (dimanche), esmaspäev (lundi) - Jüri ja Kertu